Analiza projektu

Zaprojektowane specjalnie dla branży e-commerce.
Zaprojektowane specjalnie dla branży e-commerce.
Nie jest zaskoczeniem, że każdy sklep – zarówno online, jak i stacjonarny – potrzebuje reklamy, aby przynosić zyski. W przypadku reklam online mamy kilka kluczowych opcji do wyboru, a jedną z nich jest Facebook.
Admonks upraszcza tworzenie i zarządzanie reklamami na Facebooku. Za kulisami aplikacji kryje się mnóstwo algorytmów AI, różnorodne scenariusze, starannie zaprojektowany interfejs użytkownika oraz godziny pracy nad UX. Aplikacja jest skierowana głównie do początkujących użytkowników.
Rozwój aplikacji webowych
DevOps i chmura
Projektowanie produktów cyfrowych
Zapewnienie jakości
Najważniejszym elementem poprawnie działającej aplikacji są algorytmy AI, które są programami samouczącymi się. Dzięki nim, gdy klient inwestuje pieniądze, jego kampanie uczą się na podstawie historii własnych działań, jak i historii innych sklepów. To niesamowite, nie wspominając o stałych aktualizacjach dostarczanych przez webhooks, które reagują na zaprogramowane zmiany zarówno na żywo, jak i z opóźnieniem.
Potężne zaplecze musieliśmy opakować w prosty i lekki interfejs użytkownika, który nie będzie dezorientował nowych użytkowników. Prosta sprawa dla Vue.js i Ruby on Rails, wspieranych przez AWS!
vue.js
Ruby on Rails
Elasticsearch
Sidekiq
Docker
AWS
Jako programiści, jesteśmy szczęśliwi, widząc, że nasze dzieło jest codziennie używane przez tak wielu użytkowników Shopify. Choć najważniejsze funkcjonalności już zostały zaimplementowane, między innymi zautomatyzowane aktualizacje produktów oraz automatyczne tworzenie kanałów produktowych i katalogów, nieustannie zapewniamy wsparcie techniczne i dedykowanego specjalistę, który zajmuje się wszystkimi potrzebami związanymi z aplikacją.
AdMonks może być używany zarówno jako samodzielna aplikacja do reklam na Facebooku, jak i w połączeniu z reklamami na Messengerze. Potencjalni klienci mogą otrzymywać przypomnienia o zakupach lub produktach pozostawionych w koszyku - wystarczy, że zaznaczą okienko na stronie produktu.
Kiedy aplikacja ma potencjał, nie warto przerywać jej rozwoju. Program partnerski rozszerza zasięg AdMonks, więc stał się portalem z użytkownikami, oprócz swojej postawowej funkcjonalności. Co więcej, zaprogramowaliśmy go tak, że każda sprzedaż z polecenia przynosi prowizję 20%.
Idea stworzenia Admonks narodziła się w Polsce. Zespół pełen energii pasji, jako programiści, pomaga przenieść świat marketingu do cyfrowej rzeczywistości – linijka po linijce kodu. Jak dotąd, to się sprawdza – Admonks rośnie z każdym rokiem, dając nam idealną okazję do planowania przyszłych usprawnień!