Analiza projektu

S&N poszukiwało innowacyjnych sposobów na poprawę zaangażowania klientów i zwiększenie sprzedaży w sieci…

Cele

Dla Scout & Nimble chcieliśmy osiągnąć coś więcej niż prosty sklep internetowy. Od samego początku myśleliśmy na dużą skalę - nie tylko o klientach, bo oczywiście chcemy, aby czuli się swobodnie korzystając z naszych usług, ale również o pracownikach i dostawcach.

Dlatego skupiliśmy się na automatyzacji, aby wszystkie procesy były znacznie łatwiejsze i szybsze, zachowując jednocześnie najwyższą wydajność i bezpieczeństwo.

Zakresy

Rozwój aplikacji webowych

Projektowanie produktów cyfrowych

Zapewnienie jakości

Rozwiązanie

Aby dotrzymać danego klientowi słowa i zrealizować tak złożony projekt, zaangażowaliśmy nie tylko programistów, ale także nowoczesne technologie. Dzięki Ruby on Rails i jego funkcjom mogliśmy dostarczyć bezpieczny, nowoczesny i stabilny portal w rozsądnym czasie.

Współpracując z usługami AWS, zapewniliśmy wysoką wydajność i eliminację problemów związanych z serwerami i ich konserwacją dla naszego klienta. Dzięki zastosowaniu JavaScript nasz cel stworzenia pięknego sklepu stał się rzeczywistością.

Technologie

Logo Ruby

Ruby

Logo Vue.js

Vue.js

Logo Docker

Docker

Logo AWS Services

AWS Services

Efekty

Hektolitry wypitej kawy i godziny burzy mózgów doprowadziły do końcowej wersji projektu.

Pierwsza wersja ujrzała światło dzienne w 2014 roku i jest nieustannie udoskonalana, ponieważ do dziś robimy wszystko, żeby była jeszcze lepsza.

Krok po kroku dodajemy więcej metod płatności, ulepszamy proces zakupu, jeszcze bardziej integrujemy aplikację z AWS i nie tylko.

Zintegrowany panel administracyjny

Stworzyliśmy złożony, wykonany na zamówienie panel administracyjny, dzięki czemu w jednym miejscu można kontrolować wszystkie specyficzne działania e-commerce, takie jak zarządzanie zamówieniami, zarządzanie produktami, dodawanie pokoi i wiele więcej!

O Scout & Nimble

We współpracy z Jesse i Samem Bodine, chcieliśmy pomóc im osiągnąć ich cel. Dziś Scout & Nimble pomaga zarówno projektantom, jak i klientom szukającym wyselekcjonowanych przez projektantów mebli i dekoracji. Wiedzieliśmy, że sprowadzenie społeczności projektantów wymaga przygotowania całego projektu na duży ruch, zgodność z wymaganiami bezpieczeństwa i spełnienie oczekiwań odnośnie UI/UX.

Zintegrowany panel administracyjny

Stworzyliśmy złożony, wykonany na zamówienie panel administracyjny, dzięki czemu w jednym miejscu można kontrolować wszystkie specyficzne działania e-commerce, takie jak zarządzanie zamówieniami, zarządzanie produktami, dodawanie pokoi i wiele więcej!

Korzystam z usług Netkodo w zakresie tworzenia aplikacji internetowych już od ponad 3 lat i przekroczyli moje oczekiwania.

Są niezwykle utalentowani, oferują rozsądne ceny, realizują projekty w terminie i rozumieją nasze potrzeby jako firmy e-commerce. Gorąco polecam ich do wszelkiego typu potrzeb związanych z tworzeniem stron i aplikacji internetowych.

Sam Bodine

CEO / Współzałożyciel

Masz pytania?
Umów się na spotkanie
i wycenę projektu.
Skontaktuj się z nami!
Gotów zostać partnerem Netkodo?

Skontaktuj się z nami już dziś, by omówić jak możemy zostać Twoim długoterminowym partnerem white label Shopify. Pozwól Netkodo pomóc ci przenieść oferty e‑commerce Twoich klientów na wyższy poziom.

Skontaktuj się z nami!