
Scout & Nimble: Dedykowana platforma e‑commerce dopasowana do unikalnych potrzeb biznesowych

Scout & Nimble: Dedykowana platforma e‑commerce dopasowana do unikalnych potrzeb biznesowych
Rozwój aplikacji webowych
Projektowanie produktów cyfrowych
Zapewnienie jakości
Scout & Nimble to sklep internetowy oferujący wyrafinowane elementy wystroju wnętrz, współpracujący z projektantami z całego świata. Firma miała ambitne plany i szukała innowacyjnych sposobów na zwiększenie zaangażowania klientów oraz wzrost sprzedaży online, przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeb pracowników i dostawców. Jej celem było stworzenie wspólnej platformy dla projektantów i klientów. Czegoś więcej niż zwykły sklep internetowy.
Od początku wiedzieliśmy, że realizacja tego celu będzie wymagać przygotowania całego projektu na duży ruch, zapewnienia zgodności z wymogami bezpieczeństwa oraz spełnienia oczekiwań użytkowników w zakresie UI i UX.
Gdy rozpoczęliśmy współpracę ze Scout & Nimble, firma zmagała się z wolno ładującymi się stronami oraz potrzebowała wsparcia przy uruchomieniu sklepu internetowego na platformie Spree. Jednocześnie proces obsługi zamówień był długi i skomplikowany. Zamówienia składano mailowo lub za pośrednictwem stron dostawców. Część z nich była realizowana w ciągu kilku dni, inne trwały nawet kilka miesięcy.
Po wstępnym usprawnieniu i naprawieniu sklepu na Spree Commerce pojawiło się kolejne wyzwanie. Aktualizacja wersji Spree okazała się problematyczna ze względu na rozbudowaną konfigurację dostosowaną do indywidualnych potrzeb. Wspólnie podjęliśmy decyzję o stworzeniu dedykowanej platformy e-commerce, która będzie szybka, dostosowana do specyfiki biznesu i pozwoli usprawnić obsługę zamówień.
Aby zrealizować swój cel, projektowana platforma musiała odpowiadać na potrzeby kilku zupełnie różnych grup:
Po zebraniu potrzeb biznesowych i wymagań od wszystkich przyszłych użytkowników zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowaną platformę e‑commerce skoncentrowaną na automatyzacji. Umożliwia ona uproszczenie i przyspieszenie wszystkich procesów przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej wydajności i bezpieczeństwa.
Aby dostarczyć tak złożony projekt, zaangażowaliśmy doświadczonych developerów i nowoczesne technologie. Wykorzystując możliwości Ruby on Rails, stworzyliśmy bezpieczny, nowoczesny i stabilny portal w rozsądnym czasie.
W projekcie wykorzystaliśmy usługi AWS i rekomendowane przez Amazon metody, aby zapewnić bezpieczeństwo, wydajność oraz wyeliminować problemy związane z utrzymaniem serwerów. System automatycznie skaluje się w zależności od zużycia zasobów. Dodaje serwery przy większym ruchu i ogranicza je w spokojniejszych okresach.
Pracownicy mają obecnie pełną kontrolę i przejrzysty wgląd w zamówienia. Aby zminimalizować pracę manualną, zamówienia są automatycznie przesyłane do dostawców. Dodatkowo wdrożyliśmy system EDI, który automatyzuje wymianę dokumentów.
Wprowadziliśmy konteneryzację, dzięki czemu system oparty jest na rozproszonej architekturze. W przypadku awarii serwera uruchamiany jest nowy, a dane rozproszone są geograficznie, co zapewnia nieprzerwane działanie nawet w razie awarii centrum danych.
Aby szybko tworzyć wydajne i przyjazne dla użytkowników rozwiązania, zastosowaliśmy framework Nuxt i rozdzieliliśmy poprzednią wersję sklepu na oddzielne komponenty frontendowe i backendowe.
Efektem projektu jest dedykowana platforma e‑commerce, która odpowiada na potrzeby szerokiego grona użytkowników i wykorzystuje nowoczesne rozwiązania, aby zapewnić nieprzerwaną wydajność na wysokim poziomie przy zoptymalizowanych kosztach.
Została zaprojektowana z myślą o wszystkich interesariuszach:
Wzrost liczby zamówień nie wymagał zatrudniania dodatkowych pracowników, ponieważ usprawnienia znacząco przyspieszyły i uporządkowały procesy zarządzania zamówieniami.
Klient może dziś skupić się na rozwoju biznesu bez obaw o wydajność i skalowalność platformy.
2014
6%
12%
9%
Pierwsza wersja sklepu została uruchomiona w 2014 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija. Nadal aktywnie go udoskonalamy.
Wprowadzamy nowe metody płatności oraz ulepszamy proces zakupowy, aby zwiększyć współczynnik konwersji. Integrujemy również kolejnych dostawców, co pozwala rozszerzać asortyment oraz automatyzować aktualizację stanów magazynowych i składanie zamówień.
Stopniowo pogłębiamy także integrację z usługami AWS. Wykorzystujemy rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które automatyzują procesy, usprawniają codzienną pracę i wspierają dalszy wzrost sprzedaży.
Korzystam z usług Netkodo w zakresie tworzenia aplikacji internetowych już od ponad 3 lat i przekroczyli moje oczekiwania.
Są niezwykle utalentowani, oferują rozsądne ceny, realizują projekty w terminie i rozumieją nasze potrzeby jako firmy e-commerce. Gorąco polecam ich do wszelkiego typu potrzeb związanych z tworzeniem stron i aplikacji internetowych.
CEO / Współzałożyciel
We współpracy z Jesse i Samem Bodine, chcieliśmy pomóc im osiągnąć ich cel. Dziś Scout & Nimble pomaga zarówno projektantom, jak i klientom szukającym wyselekcjonowanych przez projektantów mebli i dekoracji. Wiedzieliśmy, że sprowadzenie społeczności projektantów wymaga przygotowania całego projektu na duży ruch, zgodność z wymaganiami bezpieczeństwa i spełnienie oczekiwań odnośnie UI/UX.
Stworzyliśmy złożony, wykonany na zamówienie panel administracyjny, dzięki czemu w jednym miejscu można kontrolować wszystkie specyficzne działania e-commerce, takie jak zarządzanie zamówieniami, zarządzanie produktami, dodawanie pokoi i wiele więcej!
Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin